Wij ondersteunen u op elk moment.
En op elk terrein van wet- en regelgeving.
Maak kennis met onze advocaten

Advocaat contractenrecht (verbintenissenrecht)

Bij alles wat een bedrijf doet, heeft het te maken met wet- en regelgeving. Of het nu gaat om arbeidscontracten, afspraken met leveranciers, een concurrentiebeding, een bedrijfsovername of bedrijfsverkoop of een bedrijfsongeval. In al deze gevallen kunt u rekenen op de expertise van BBM Advocaten Nijkerk. We adviseren u over het opstellen of aanpassen van documenten. En staan u bij in geval van een probleem. Kortom: we zijn van toevoegde waarde op elk moment en op elk terrein van uw bedrijfsvoering. Steeds meer ondernemers gaan daarom met ons een duurzame relatie aan.

Juridische documenten opstellen en screenen

Advies: schakel ons tijdig in. Dit om problemen te voorkomen. Door de wijziging in het arbeidsrecht, per 1 juli 2015, is het nog belangrijker dat u het als werkgever goed regelt. Voor tal van ondernemers verzorgen we daartoe het opstellen en screenen van contracten. We adviseren over arbeidsrechtelijke documenten zoals arbeidsovereenkomsten, ziekteverzuimreglementen, email- en internetprotocollen, personeelsreglementen, autoregelingen, interne beoordelingssystemen en reglementen van ondernemingsraden. Ook stellen we klanten- en leverancierscontracten en algemene voorwaarden op. En heeft u plannen voor een bedrijfsovername, fusie, bedrijfsverkoop of -beëindiging? Ook daarvoor stellen we juridisch sluitende documenten op. Dát biedt zekerheid.

Algemene voorwaarden

Onze advocaat verbintenissenrecht helpt u graag met het opstellen van algemene voorwaarden, conform de regels van het Burgerlijk Wetboek. Dat is altijd maatwerk. Het is belangrijk dat de algemene voorwaarden aansluiten bij de aard en werkwijze van uw specifieke bedrijf. De wet stelt al met al nogal wat eisen. Niet alleen het opstellen van de algemene voorwaarden verdient zorgvuldige aandacht, belangrijk is het ook dat u uw relaties op de juiste wijze informeert over het bestaan en de inhoud ervan. Ook daarover adviseren we u.

Daarom BBM Advocaten Nijkerk

Steeds meer ondernemers schakelen ons in voor het opstellen en screenen van juridische documenten. Waarom? Omdat wij als advocatenkantoor natuurlijk als geen ander thuis zijn in wet- en regelgeving. We kennen de kansen en de valkuilen. Bovendien kijken we niet alleen naar de huidige situatie, maar houden ook rekening met de toekomst. Want uw bedrijf staat nooit stil.

Heeft u behoefte aan helder advies?

Neem vrijblijvend contact op